Lustrum ♥

2016-06-19 | 21:38:03
I onsdags firade jag och Emil en väldigt speciell dag, hela 5 år tillsammans (a.k.a lustrum eller kvinkvennium - ja det är så länge att det t.o.m har en periodbeteckning nu yiiii), och 2 år som förlovade. Fick njuta av 5 stora vackra rosor Emil gav mig, innan vi tog tåget till Stockholm som mötte oss med solsken och värme hela dagen. Vi hade ingenting speciellt på schemat utan strövade mest genom huvudstaden bredvid varandra. På kvällen åt vi middag på Agaton restaurang - som alltid bjuder på god mat! Vi bodde på nyöppnade Hotell Skeppsbron i gamla stan med jättefin inredning.
Tänk att jag får vara med en så genomgod människa som Emil Johannesson. Han är den finaste jag vet. Trots att jag har mina dagar finns han alltid hos mig och ger mig trygghet och glädje. Vi firar inte bara det vi hittills erfarit tillsammans, det är ju bara ett fragment av allt som komma skall. Vi firar därför också allt vi ska få uppleva, han och jag ♥
 
Hjärtat blir aldrig fullt
En livstid ska få plats där
Allt det här och mer
Det vi förlorade det vi vann
( Kent - Andromeda )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: Linnéa

Åh, vilket härligt sätt att fira årsdag på! Stort grattis till er!

2016-06-19 @ 23:09:13
URL: http://linneahagstroom.webblogg.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback