Stripes

2018-03-08 | 18:37:31
Totalt livsfarligt att ligga hemma i halsinflammation samtidigt som löning. Det kan bara sluta på ett sätt, och det slutade med Adidas. Byxorna i de två sista bilderna är däremot ifrån någon mainstream klädkedja jag inte minns namnet på, och liknar ett par kavajbyxor med mer fancy orten-stuk. När man vill klä upp sig men fortfarande inte kan släppa ränderna. Sofistikerat degig. Inte lika degigt med en decimeter utväxt, men ska det låtas växa ut så ska det.
Är inne på förkylning omgång #2, denna gång med precis alla symptom jag inte hade under halsviruset. Nyligen avverkat en marddrömslik tenta i metod (statistik, sannolikhet, signifikans yadayada) och den gick ju galant trots detta. En hemskt omotiverande uppsats i utvecklingspsykologi kvar från förra kursen, sen har jag mina 30hp från GU, sammanlagt 75hp. 
I.o.m alla anledningar att man inte bör säga grattis en dag som denna, men ändå att något bör sägas, så är det närmsta politiskt korrekta och rimliga jag kan komma på: Uppmärksammad internationella kvinnodagen! Jag som läser psykologi har samlat en hel hop med anledningar till varför kvinnor är mer biologiskt överlägsna män på ett antal fronter. Hurra för att kvinnor har bättre minne, men ändå frias våldtäktsmän dagligen p.g.a att utsatta kvinnors vittnesutsagor döms ut som otrovärdiga. Hurra!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback