Inser ett slut

2011-10-23 | 19:51:27

Tog denna bilden i sensommar med Emil. Älskar verkligen färgerna och ljuset. En väldigt bra sommar som inte alls blev som jag trott. Umgicks med människor jag inte trodde att jag skulle umgås med mer än vanligt. Jag blev tillsammans med Emil och allt blev mycket ljusare. Som vanligt så blir det alltid lika jobbigt när man måste gå tillbaka till verkligheten och börja plugga igen. Och inte heller det blev som jag tänkt då jag ändrade mig i sista minut och bytte skola. Men det blev till det bättre.

Inser på riktigt att vi är inne i en ny årstid och att det gamla är förbi då det är tal på snö. Allt har ett slut, men också en början.


Det är lätt att fatta beslut när det inte finns dåliga alternativ.
Något att tänka på.

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback