Don't wanna be left left in this world behind

2012-08-29 | 19:23:00
 
Gud vad jag försummar skrivfunktionen i den här bloggen, kanske dags att faktiskt säga något vettigt för de som läser och inte bara kollar in bilderna.
Skolan började med en mjukstart (tack gode gud) och jag har suttit hela eftermiddagen och pluggat (lögn, har beställt skor också) för att jag faktiskt vill och lärt mig från förra året att inte bilda en sorglig hög i slutet av året.
 
Strasbourg börjar närma sig, exakt två veckor kvar, hur ska det gåå hur ska det gåå
 
Emils hundvalp har fått ett inofficiellt namn, Sally. (Det blir förmodligen officiellt när hon hämtas)
10 dagar har aldrig kännts så långt förr..
 
Helgen kommer spenderas i Göteborg med Emil, kan inte få nog av den staden! (inte Emil heller för den delen)
 
Nu är det färdigtalat, yesbox

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback