Wunder Winterland

2012-12-05 | 22:18:00
 
 
Sent igår visade sig äntligen den riktiga snön, äntligen snackar vi meter! Kunde inte sova, så jag gick upp och kollade ut genom fönstret, underbart. Slående underbart. Somnade efter det på 5 minuter.
Svenska-plugg med satslära bland annat, medan katten ligger framför mig och dödar mattan som snart gör sitt. Det där med mina hårnålar, det tycker han är kalas.
Mindre än 2 veckor nu tills orden skola och plugg inte längre är tvingat att existera i min hjärna, som förövrigt är så trött att den behöver läggas in. Tagit några underbara bilder på lilla söta Sally som jag visar snarast. P.S, lite snö på bloggen gjorde nytta! Nu behövs bara en ordentlig vinter-header men det får vänta tills helgen efter provet.
Kram alla snö-älskare där ute ♥

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback