Making a trip

2012-07-08 | 21:57:54
 
 
Sitter just och installerar ALLA Sims 3 på Emils dator... eheh nörd? Ja! Har dock inte varit så tokig och köpt alla, men min låtsassyster är det!
 
Imorgon blir det avfärd till Stockholm! Ska spendera några dagar i vår vackra huvudstad (vet inte än om den är vacker, var där senast när jag var 4) med pojkvän och hans föräldrar! Sova på hotell och äta på resturang som fint folk..(?)
I alla fall så kommer bloggen inte få lida, har internet på hotellrummet så förvänta er uppdatering på kvällarna!
 
Ha det gött! Och btw, jag älskar sommaren!

Kommentarer
Kommenterat av: michaela.

Har kommit igång med bloggen igen! :) Ta gärna en titt eller två! ;)
Fin blogg! Kram

2012-07-09 @ 13:34:58
URL: http://fotomichaela.bloggplatsen.se/
Kommenterat av: torsdagsflicka.blogg.se

riktigt fin blogg du har! :)

Svar: Tackar :) Desamma!
Evelina

2012-07-09 @ 17:35:35
URL: http://torsdagsflicka.blogg.se/

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback