Back in time

2012-09-16 | 23:10:00
Nu äro jag tillbaka från min lilla resa!
Resan har varit intressant, mest hur otroligt förtjusande Strasbourg var, finaste byggnaderna med upphängda blommor vid varje huskant!
 
Tog en massa bilder och jag ångrar inte en sekund att jag övertalade mig själv och tog med kameran!
 
När jag kom hem igår kväll åkte jag till Emil nästan direkt och jag har nog aldrig varit så glad över att se honom, så underbar
 
Två bilder, mer kommer!
 

 
 
 
Jag ångrar kanske lite att jag inte tog chansen att lära känna människorna jag reste med, lite mer.

Kommentarer
Kommenterat av: felicia

hej! just nu har jag en fototävling pågående i min blogg. temat är natur! du hittar min tävling här (http://feliciaknutsson.webblogg.se/2012/september/fototavling-tema-natur.html) där du kan läsa mer om den. det skulle vart jätteroligt om du ville vara med!
ha en fortsatt bra dag.:-)

2012-09-18 @ 19:33:49
URL: http://feliciaknutsson.webblogg.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback