Two Friends

2013-04-12 | 23:49:54
Sitter lite duktigt och skriver på svenska denna fredagskväll, deadline om 1 månad men jag känner mig effektiv.
Emil kom hit med chips så vi bunkra upp framför Ganster Squad, bra rulle!
Det finns positiva aspekter i min lokala affärs ombygnad bortsett från oordningen, en frys gjorde inte sitt jobb, men det var inte vilken frys som helst, utan otroligt Ben & Jerry's så halva priset på denna gjorde absolut inte illa!
Jag delar alltid med pojkvännen, förstår mig inte på er som käkar en hel burk helt ensam? Och visst man kanske sparar den till senare men så mycket glass klarar man inte under ens samma vecka.. Medalj till er!
 
 
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback