God Jul!

2013-12-25 | 01:16:09
Hoppas alla hade en fin jul!
Började med julmiddag och julklappsutdelning hos min faster. Fick ett presentkort på Ikea av pappa, väldigt välbehövligt inför framtida bruk!
Sedan åkte jag till Emil och kollade på Karl Bertil Jonssons julafton, helt underbar är den. Åh kärlek.
Gränslöst med kärlek blev det senare när jag fick öppna min julklapp. Har klurat en hel evighet och flera ledtrådar har jag fått. Jag förstod att det var något extra då han tydligen har sparat länge. Till min förvåning så ser jag en guldig förpackning under julklappspapperet och som äkta Nikon-användare så förstår man direkt. Har gått hela hösten och suktat efter ett 50mm, har mer eller mindre gett en predikan om hur värdefull den är till samlingen.
Är otroligt lycklig, finaste Emil ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommer visa mer senare

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback