Mellandagsrean

2013-12-29 | 20:08:00
I förrgår var vi på mellandagsrean i Göteborg. Om ni minns förra årets storfångst så kan jag säga att vi inte kom hem med lika mycket precis. Klädaffärerna har blivit så tråkiga, allting är svart och basic, inte alls min stil. Fick tag på 3 ljusa tröjor och en svart magtröja. Förlorade min ena vante i skogen för ett tag sedan (mycket traumatiskt) så nu köpte jag exakt likadana. Har tjatat lite om en surfplatta men det blev ingenting av det heller.
På tisdag väntar ett stort nyårsinlägg!
 
 
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: Ida - foto & häst

så fina toppar!!

Svar: Åh tack, eller hur! Riktigt nöjd med dem :)
Evelina

2013-12-29 @ 20:19:46
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback