Ölmanäs

2013-07-27 | 11:13:50
I veckan var jag på Ölmanäs och badade samt solade. Kul att äntligen få lite färg, trots att sola kan vara det tråkigaste någonsin. Badade för första gången i år också, kallt som attan. Såg ett antal maneter.
Börjar jobba på måndag. Japp, jag som varit ledig hela sommaren ska nu ut i arbete. Hoppas det går fort.
Fick som jag ville åtminstone, regnet har kommit i lagom tid och ser ut att stanna över alla mina arbetsdagar.
Kan även konstatera att det fortfarande är otroligt tråkigt att betala räkningar.
Inte på humör alls idag. Vill bara kolla på film och äta vad som helst, höra regnet utanför. 
Väntar på att Emil ska hämta mig så vi kan mysa.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: Malin

Åå vad härliga bilder och jättefina!! :)

2013-07-27 @ 20:25:55
URL: http://summershadow.blogg.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback