En ljusare marsmorgon

2013-03-18 | 08:10:25
 
 
 
 
Känns som en bra dag, en bra måndag. God frukost gör en alltid glad, frukost över huvudtaget
vilket inte hör till mina principer. Denna vecka blir tom, tom som i ledig det mesta av tiden.
Vi har en s.k resursvecka, där man har möjlighet att ta igen sina rester. Varje gång brukar jag
ta igen allting innan resursveckan så att man kan få lite ledighet. Så det blir slappt schema.
Nej nog om skolan! Idag ska jag till optikern i och med övningskörningslappar som ska fyllas i.
Sen börjar det på riktigt!
Hoppas ni får en trevlig vecka!
 

Kommentarer
Kommenterat av: Mathilda ♥

Åhhh vad gott!! :D

Svar: Det var mums! :D
Evelina

2013-03-19 @ 08:57:26
URL: http://grahnforever.blogg.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback