En fredagslördag

2013-10-18 | 20:32:56
Hela brevlådan var fullproppad igår med gosstickat från Nelly. Båda två är en spetsmodell i ärmarna vilket innebär mycket space, och "bullig". Inte samma längd som mina förra stickade, skönt med lite kortare också. Den blåa har en så snygg rygg dessutom!
Ett minus med vår nutid är att vi går mot mörkare tider, vilket är lite synd om man tänker på fotografiskt teknik. Det innebär väldigt få sol-timmar som man får tillfälle att fånga ljuset. Det blir faktiskt bättre när snön kommer och kan reflektera.
Fredag idag! Eller en s.k fredagslördag! Så blir det när man är långledig. Det är sannerligen ett privilegium.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: Lisa

Guuuuuuuuuuud vilka fin fina tröjor! Och jätte jätte fina kort, önskade jag kunde ta så fina bilder med min kamera... :-(

Svar: Men tack du!! :) Det är bara att öva, öva och lära sig att uppskatta ljuset! Det handlar inte om proffsutrustning alls :)
Evelina

2013-10-21 @ 19:07:18

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback