På väg mot framtiden

2013-10-24 | 21:20:10
Så otroligt lycklig idag, för min Emil har fått körkort!!
Har varit en aning ofokuserad den senaste veckan kan man säga. Stapplade ner till bussen imorse.
Så otroligt välförtjänat så som han har kämpat, kunde inte vara mer stolt! Känns helt fantastiskt.
Åkte runt en sväng förut, har intagit "tronen" nu kan man säga bredvid my king. Tänker inte spara på skrytet när jag säger att jag är förvånad över hur man kan köra så bra efter en så kort period, och så sansat.
Gav honom en bukett rosor, choklad och ett kort och ett antal pussar och omfamningar.
 
Nu kan man äntligen ta vägen någonstans, med obegränsad frihet tillsammans med dig ♥
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback