En vän på ryggtavlan

2013-09-25 | 22:40:13
För 30 euro blev hen min, en vän på ryggen. Har behövt en ryggsäck länge men ni vet jag är en kräsen individ.
Visar er det andra imorgon. Och det LOVAR jag!
Annan information skulle vara att jag påbörjat Flickan som lekte med elden i ljudbok, mycket spännande och jag har blivit så van med Reine Brynolfssons röst att jag ibland hör den när jag själv läser.
Jag har även påbörjat en ny design-idé men vi får se hur den eskalerar och går i verk.
Långledighet är underskattat men härligt vid de få tillfällen den lyser med sin närvaro.
Förövrigt är det onaturligt kallt ute. Fyfan rent ut sagt. Men det finns fördelar med det också.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback