Fame

2013-09-26 | 14:08:25
Här har vi sakerna jag köpte i Grekland, mest inne i Rhodos gamla stan. En Mulberry-plånbok i champange, en ring liknande en g-klav i stenar, en mängd armband, ett nytt te och lite andra souvenirer.
Parfymen Lady Gaga's Fame blev jag överraskad med av Emil när vi kom fram til hotellet, tack igen ♥
Jag är aningen allergisk mot parfym men denna doftar precis lagom, älskade vanlij.
Jag ursäktar för den lite sämre kvalité bilderna besitter, det började just mörkna ut vid den fotograferingens tidpunkt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag är allt grått. Mest irriterad på människor. Alla verkar ha beställt studentmössa idag förutom jag, orken fanns inte. 260 dagar innan känns som en generös marginal. Överväger starkt att inte köpa någon alls.
Det enda som gjort mig glad hittils är att teamet bakom snabba cash ska producera en ny Jönssonligan med Simon J. Berger i rollen som Sickan.
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback