Golden Bay

2014-01-08 | 01:30:16
Vaknade på ett lite annorlunda sätt imorse. Emil kom in i mitt rum med sin dator i hand och sa att han hade en överraskning. Han visade mig en bild och jag viskar sömndrucket och helt blind i glasögonens frånvaro "det ser ut som en söderhavsö" (jag drömde om Pippi inatt, men det är en annan femma) och jag hade delvis rätt.
 

Vi ska fira vår 3 årsdag och studenten utomlands på Golden Island, en konstgjord halvö i Alanya
Åååh så härligt! Åker nästan direkt efter gymnasietidens slut och börjar sommaren på ett underbart sätt.
Greklandresan var otroligt bra i den bemärkelse av sedvärdheter och kultur, men denna resan blir lite mer avslappning. Jag har varit i Turkiet tidigare för många år sedan och var väldigt nöjd!
 
Vi ska bo i deluxe-rummen med helt ofattbart en jaccuzi på balkongen !?
Hotellet är dessutom vuxen-anpassat och har bara 75 rum vilket innebär totalt lugn, med tillgång till det andra familjehotellet bredvid (det vita avlånga klotet i schackmönster) och hela stranden.
 
"Bara" en hel vårtermin kvar full av stress och plugg, men sen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback