Ny sötma

2014-01-04 | 21:30:00
Hittade helt otroligt nog macarons i affären här i min lilla håla. Tog fram kameran direkt och adderade en härlig bakgrund. Den första bilden blev så lyckad att den fick hamna i min nya header. Ska ordna lite mer på designen men tappar lite lusten med blogg.se's nya kodverktyg. Fyfarao vad jobbigt att koda til svart bakgrund.
Jullov kan jag inte påstå att detta känns som, mer som en paus i verkligheten, nästan som att skolan har stängt av någon speciell omständighet, t.ex översvämning. Men så är det tyvärr ej. Det är jullov utan ett vitt täcke.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: leavanny.blogg.se

Så fina bilder :)

2014-01-05 @ 16:06:56
URL: http://leavanny.blogg.se/

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback