Livskvalitet

2014-03-30 | 00:24:17
GYMANSIEARBETET ÄR INSKICKAT!! Yes. 30 stressinprägnerade sidor, men ändå jävligt bra. Om exakt en vecka (efter högskoleprovet) så kommer jag ha ett liv igen! Yay!
Har även allting examens-relaterat i klädväg fixat. Fick bland annat min studentklänning av mamma i födelsedagspresent och hämtade ut min himmelska balklänning igår. Pärlrosa dröm. Absolut. Skorna är även fixade, ska bara lära mig trippa fram i 13 centimeters, har ju 2 månader till godo!
Imorgon klockan fem lyfter planet till Bryssel på skolresa. Himla underbart trots att jag måste plugga lite matematik på kvällarna så, underbart! Spendera lite kvalitetstid med vänner och pojkvän långt ifrån vår ort. Härligt! Ska fotografera mycket flitigt!
Ska skicka in min högskoelansökan när jag kommer hem också. Herre gud, mycket på gång. Minns att jag skrev här på bloggen att mars och lite inpå april skulle se förjävliga ut, så sant som det var sagt. Har aldrig stressat så mycket i hela mitt liv. Samtidigt nalkas framtiden med storsteg. Ja herre.
 
 
 
Ha en fin vecka, för det ska jag ha!
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: KassandraPalma

fin bild!

Svar: Tack så mycket!
Evelina

2014-03-30 @ 01:58:58
URL: http://kasssandra.blogg.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback