Damage control

2015-08-09 | 13:10:58
Har fått ett riktigt flow i vardagen. Vaknar av mig själv (!?!) halv 9, tränar, sätter mig och läser/pluggar.
Dessa veckor mellan Berlinresan och hittills har varit otroligt ohändelserika för övrigt. Vill mest att dagarna ska gå fort, så att datumet äntligen kan bli 26 augusti då vi siktar mot Rhodos. Har inte fått någon färg alls förutom det lilla från mina springturer. Sparar mig hellre tills när det verkligen resulterar i något märkbart.
Vad gäller plugget; Har ingen omtenta eller liknande, utan jag genomför en simpel damage control efter vårens bravader med stressymptom som bestal mig på sömn, matlust, balans och normal puls. Vill slippa 5h på Sahlgrenska igen, det var så trist. Läser därför litteraturen i förväg för att dels få en så lugn start som möjligt och dels för att täcka dem dagar jag kommer missa i början på terminen. Försöker vara snäll mot mig själv. Önskar ändå inte att rastlösheten äter upp mig.
Nästa vecka väntas desto mer festligheter under Kulturkalaset. Vi har planerat att hinna med Liseberg, International Street Food Market och Rix Fm -festivalen. Samt mammas födelsedag. Låta kameran gå varm.
 
 
 
Behind-the-scenes-fakta: Nu lyckades jag ju så klart få en superdålig ananas som inte alls var särskilt god. Kan man ens se sådant på dess utseende? Lukt? Får nöja mig med att jag åtminstone fick en anledning att ta fram kameran.

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback