Post-tenta & pre-december

2015-10-30 | 00:22:40
Igår skickades tentan ä.n.t.l.i.g.e.n  in, och hela idag har varit tryggt förutsägbar.
Tog en sväng in till stan, handlade lite, samt satte mig på stats och käkade. Den känslan av att sitta där inne utan några förplikter var otrolig. Tog spårvagnen hem och städade omfattande såklart, obligatoriskt post-tenta-tradition. Därefter några delar välförtjänt fika framför Grey's. Ni vet hur man inte reagerar vokalt på saker när man är ute ensam i offentligheten? Första gången jag bröt den normen på riktigt var idag när jag till min förtjusning upptäckte att lussekatterna har anlänt till affären, och drog högljutt in andan när mitt hjärta höll på att stanna. Fortfarande labil efter tentaveckan. Snart blir jag åter så normal jag kan bli.
Imorgon kommer äntligen Emil hem ♥
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: Sara - Träning & Hälsa

Åh så mysigt, va man börjar längta till julen nu!

2015-10-30 @ 02:16:04
URL: http://nouw.com/nolongerironic
Kommenterat av: spetsflickan

Låter supermysigt! Julen gillar jag mycket. Och grattis till färdigskriven tenta!

2015-10-30 @ 23:48:09
URL: http://spetsflickans.blogg.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback