Brandgul i september

2015-09-06 | 21:32:05
September är kommen, och jag var på en ö i medelhavet när den anlände.
Men nu är vi hemma i läggan igen, som bjöd på ett kallt och grått välkomnande. Kommer allra mest sakna omgivningarna, den lilla by-karaktären. Men det känns faktiskt underbart att få frysa och vara hungrig. Jag är ine gjord för att svettas 24 timmar om dygnet eller äta mastiga måltider tre gånger per dag. Utlandet bra, men Sverige alltid bäst. Skulle aldrig vilja bo någon annanstans.
Hade min första skoldag i fredags, och det kändes toppen. Så skönt att vara igång! Inleder T3 med EU, aka "fortet Europa". En av mina favoritområden. Känns dessutom väldigt aktuellt.
Är så pepp på allt vad hösten innebär. Tända ljus, sätta på elementen, trevliga program på TV:n och såklart ett flitigt te-drickande.  Samt mysiga tröjor. 90% av min garderob lämpar sig inte för sommaren. Samlade mod att införskaffa mig en radikal höst-färg. Vi ska nog trivas, du och jag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nyfärgad. Såhär mitt hår ser ut naturligt när jag vaknar. Kommer antagligen aldrig trivas i platt hår.
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback