Youth

2016-02-03 | 21:33:00
Så var flytten avklarad, och numera bor jag här. Med ungefär prick alla materiella ting jag håller kärt. 2 meter skrivbord , hylla som rymmer min lilla boksamling och nödvändigheter , satsbord med plåtteri - plåtterá ✓ och en halv kontinentalsäng som blockerar elementet sädär underbart kyligt .
Fick ta ett snabbt beslut att investera i en ny skrivbordsstol, då jag erkänner orimligheten i att jag knappt satt vid mitt skrivbord tidigare på grund av den vidriga obekväma plaststolen. Denna är betydligt mer inbjudande, och kommer ifrån Jysk. Den fulbruna garderoben som eventuellt skymtas i bilderna är numera vit, efter lite magi med kontaktplast. Härnäst ska skrivbordshyllorna och taklampan upp. Här kan jag nog tillägna mig både plugg- och Netflixkvällar. 
Har ju glömt berätta att svenskan är igång, och jag diggar det. Föreläsningarna är lite mer humoristiska än på Stats, trots att jag saknar Haga. Grammatik är relativt beskymmerslöst. Psykologin är likaså uppstartad, och jag har nu fått en säkrad tentaplats här i Göteborg, vilket inte var helt självklart att jag skulle få, så yiho!
Imorgon kommer Emil hit, och då ska vi äta ute och se film ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: Emma -Merakibeauty.se

åh så fint och mysigt du har :)

2016-02-03 @ 21:43:15
URL: http://merakibeauty.se
Kommenterat av: Matilda Berlin

Men åhh vad fint och framförallt otroligt mysigt du har det =)

2016-02-03 @ 21:51:59
URL: http://matildaberlin.blogg.se/
Kommenterat av: iza svenningsson

Va mysigt!! :-)

2016-02-04 @ 00:10:05
URL: http://izahannaelin.se/

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback