F to the F

2019-02-14 | 20:26:00
Brutit bandet med adidas och kirrat nytt set. Vad ska jag säga, alltid trogen mot A men måste ge Fila en chans and so far they to not disappoint. Köpte nog precis när de släppte nya kollektionen. Ska inte hymla med min gbg-patriotism (inget korrekt uttryck jag vet nu går vi vidare) för ena sleevens skull på tischan. 
Btw, har ju ny dator sedan i somras men har inte fixat photoshop till den så dras fortfarande med den gamla för det syftet. Har dock blivit så van med nya retina-skärmen att allt ser ut som pixelskit på min gamla, varav jag inte kan göra en rättvis uppskattning av bildkvalitén på det jag fotar och retuscherar, men jag hoppas hoppas. I made this for you
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback