Tävling hos Caroline Dahlén: Detaljer

2012-04-15 | 21:21:09
Dags att jag deltar i en tävling tycker jag!

Deltar i Caroline Dahléns tävling med temat; detaljer där jag har chansen att vinna en vara från tvspelsweb.se.



Egentligen så spelar det ingen roll för mig att vinna, jag tycker bara att det är roligt att delta i något och testa mina färdigheter. Den produkt jag helst skulle vilja vinna är en IR-fjärr och Trådutlösare som är kompatibel med min kamera, Nikon D5000. Det skulle verkligen underlätta min fotografering så att man slipper sätta på självutlösaren för då den inte tar fokus lika bra.

Bilden är tagen av mig, Evelina Nilsson med min Nikon D5000, AF-S Micro Nikkor 40mm 1:2,8 G

Hoppas hoppas!

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback