10 little secrets

2012-10-08 | 21:37:53
Jag har ett antal tvångstankar - kontrollbehov
Jag har alltid haft en rädsla över att somna dåjag sedan liten haft en tvångstanke att jag inte kommer vakna igen
En lista över mina rädslor skulle bli galet lång
Jag har en förmåga att bli avundsjuk på människor jag inte ens har en relation till
Jag tvättar händerna efter, i princip varje sak jag gör
Jag har en extremt dålig hy och det finns inte en enda minut jag inte tänker på detta
Att tänka är min favoritsyssla, tyvärr så blir det till en negativ överdrift
Jag är nog ledsen lite för ofta
Jag ställer höga krav på människorna i min omgivning
Jag älskar mitt skratt
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback