Five

2012-10-23 | 22:48:38
5 saker jag älskar:
Emil
Min kamera
Fantasin
Drömmar
Lugnet
 
5 saker jag hatar:
Naglar
Synfel
Rädslor
Det omöjliga
Ensamheten
 
 
5 saker jag hoppas:
Att snön dyker upp snarast
Att höstlovet blir fint
Att jag överlever denna veckan
Att jag får bo vackert i framtiden
Att allt blir som jag vill
 
5 musiker jag lyssnar på:
City and Colour
Alexisonfire
Early to bed
Kent
Moa Lignell
 
5 människor jag ser upp till:
Dallas Green
Moa Lignell
En nära vän
Leigton Meester
Kirsten Dunst
 
5 saker jag alltid bär med mig:
Nycklar
Mac
Linsbehållare
Något sött
Samvetet
 
 
5 saker jag vill ha:
Lugn
Rikedomar
Eget boende
Svar på allt
Idéer
 
5 saker jag vill i framtiden:
Resa med Emil, USA kanske
Skaffa familj
Läsa vidare vilket förhoppningsvis ger mig ett bättre jobb
Ha någon form av framgång
Vara lycklig
 
5 saker jag ser fram emot:
Fika med Emil på fredag
Halloween med vänner
Jul, jul, jul jul tusen gånger om!
Studenten
Mackan jag snart ska bre
 
 
5 saker jag gjorde idag:
Närvarade i skolan
Glömde mobilen och var tvungen att åka tillbaka
Träningscyklade
Gjorde ett tappert försök till snygga naglar
Misslyckades med naglarna
 
5 rädslor:
Ensamhet
Manipulation
När det ringer på dörren efter kl. 7
Maskiner
För djupa tankar
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: Irma - irmalaleh.blogg.se

åh så fin bilden på de vita blommorna var!

Svar: Åh tackar! En av mina favoriter faktiskt, tagen på Skansen! :)
Evelina

2012-11-17 @ 17:13:37
URL: http://irmalaleh.blogg.se/

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback