Kän ingen sorg

2013-07-19 | 02:14:28
Imorgon far vi till Göteborg! Känn ingen sorg, på bio ska vi se, denna gång på Bergakungen. Brukar annars besöka Biopalatset men man måste pröva något nytt. Kanske solar i slottsskogen på lördagen och möjligtvis Liseberg efter det! Får passa på nu innan jag börjar jobba. Jag ska inte klaga, jag behöver lite rutin igen.
Provpackade lite förut inför resan. Jaaa det är tidigt men vill ha allt klart. Har haft mardrömmar om att jag står på Landvetter utan pass. Fyfarao.
Här har ni lite plåtar på kepsen. Så skön att bara dra på sig sådär.
 
 
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: Malin

Fina bilder o kläder :)

2013-07-19 @ 19:57:45
URL: http://summershadow.blogg.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback