Stormen som inte tog oss

2013-10-29 | 21:56:26
 
 
 
 
Har glömt att nämna mitt höstlov, brukar inte fylla dem proppade med händelser men detta kanske blir ett undantag. Några utflykter ska jag och min man hinna med. Imorgon tar vi en tur till "stan" och köper halloween-godis och pumpor. Vi ska åtminstone försöka karva fram någonting estetiskt i dem. Bilddokumentation publiceras naturligtvis! På torsdag blir det kanske en längre tur för lite shopping. Det har ju varit en vidunderlig "storm" här i Sveriges mitt så vi får se om vi vågar oss ut! Skämt å sido, efter denna vecka kan snön gärna göra sin entré för mitt godtycke.
Drömmer mig bort i snö, pepparkakor, julmust och lussekatter. Har inte ens tagit fram vinterjackan.
 
Btw så tävlar jag hos CDON om en Nikon D7100, med tre bilder som ni Hemskt Gärna kan rösta på här, här och här. Jag vore er evigt tacksam ♥

Delar med mig av ett Jonas Gardell-citat från Hellenius Hörna i helgen, så otroligt sant och värdefullt att det nästan gör lite ont. Hur kan en människa vara så klok och samtidigt den bästa författaren genom tiderna?
 
"Folk får vara hur besvärliga som helst, men sen måste det finnas något annat som gör att dem är värda att ha där. Men inte att dem alltid till mötes gående är trevliga och behagfulla. Det tycker jag inte är några rikigt bra kriterier."

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback