Studenttankar

2013-10-22 | 14:12:58
Walla! Nu har även jag beställt studentmössa!
Hade inte speciellt bråttom utan tog det lite sansat. Men nu är en sak på listan avbockad.
Bokjottar programfärgernas riktlinjer en smula, jag tycker om lila. Så det så.
Valde inte det allra värsta eller sämsta, lagom är bäst. Det handlar i grund och botten om bara några timmars användning.
Har kikat en aning på balklänning men har inte bestämmt mig för någon ännu. Har bara valt färg än så länge.
Studentklänning är inte att tänka på nu, det får bli till vårterminen. Hittar jag en nu så kommer jag hinna ångra mig.
Det ska vara vitt naturligtvis, but you know me, det får inte vara tråkigt, helst orignellt och utöver det vanliga. VILA skulle inte skada.
Nu känns det på riktigt att detta är mitt sista år på gymnasiet. Har inte reflekterat så mycket över det innan, har lyckats undvika tanken mitt i yran fram tills nu. Jag kommer på mig själv med att lägga ner mer fokus på framtiden. Att stå sjungades på en trappa och åka flak varar inte för alltid men jag vill inte se det som slutet, utan som en början.
 
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback