Bokmässan -14

2014-09-28 | 19:33:00
 
 
Idag var det min tur att bege mig mot Svenska Mässan med kameran i högsta hugg. (Den har gått varm i princip hela dagen) Lyckades få en hel del större författare på bild, bland annat Sven Nordqvist, Birgitta Rasmusson,Linda Lomelino och Elsa Billgren, som jag också porträtterade tillsammans med.
Mitt egentliga syfte med besöket var att få träffa Sigge Eklund och köpa hans bok i fysisk form. Lyssnade på den i Turkiet i somras, och blev störtförälskad i hans sätt att skriva.
I vilket fall, idag lyssnade jag på honom prata om boken, fick en kråka i min nyköpta, samtala lite kort och fotografera. Blev förvånad över hur upprymd och lättsam han faktiskt var. Nämnde att vi ses på Draken i november och så var det ack så korta men oförglömliga ögonblicket över.
Taggar verkligen 14 november nu då jag och Emil äntligen ska få se Meningen med Livet!
 
Bjuder på en HOP fotografier:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: Susanna Maria J

Hade varit kul att gå på bokmässan! Ser supermysigt ut :)

Svar: Ja det är alltid väldigt trevligt! :)
Evelina

2014-09-28 @ 19:46:06
URL: http://oslofru.com/

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback