Nykomling

2014-09-04 | 22:56:00
Första veckan på GU har gått och jag överlevde. Har haft kursintroduktion, föreläsningar och seminarier än så länge och mer ska det bli. Jag är helt fullproppad med nya intryck och har dessvärre svårt att beskriva vad jag tycker. Föreläsningarna och främst föreläsaren är otroligt intressant(a)! Har träffat en hop nya trevliga människor, alla förövrigt är väldigt snälla.
Under september månad (kurs 1) är jag "ledig" på fredagar, och kommer bedriva studierna hemifrån. Skönt!
Har ännu inte fått ett fast grepp om ämnet didaktik men det reder sig.
Har varit trött varje dag jag kommit hem. Att ta in en stor mängd ny information varje dag tar mycket energi!
I helgen ska jag och Emil fira med middag och bio. 
Honom älskar jag.
 
 
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback