Frostkristaller

2015-12-15 | 19:40:51
Kylan har kommit och gått sporadiskt under veckorna, och de senaste dagarna lade sig frosten över Göteborg. Mitt favoritmotiv måste ändå vara frostkristaller, få låta macroobjektivet arbeta lite.
Sista veckan innan "jullov" - waaaaaah så peppad på julafton och hela köret. Låter musikhjälpen sätta sin prägel.
Är också veckans gästpostare hos För Det Vidare på Instagram, som ämneslärarstudent ( https://www.instagram.com/fordetvidare/ ), samt deltog i en intervju som nu kan hitta här: http://fordetvidare.se/martin/2015/12/upprymd-av-tanken-att-fa-vara-med-och-designa-framtidens-samhalle/ .
Imorgon ska jag och Emil laga julbord, då vi aldrig annars äter det tillsammans under julhelgen. På torsdag väntar besök hos mig av klassisar och på fredag är det redovisning.
Sedan ska jag leva lajf. Untz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback