Sommarlov

2015-06-01 | 19:21:00
Juni månad är välkommen, och således starten på mitt sommarlov. Har spenderat min sista dag på statsvetenskapliga under det första uni-året, och jag är ärligt talat helt utmattad. Det har varit ett tufft studentliv, med ett flertal motgångar och framgångar. Är så tacksam över att jag har de här månaderna att vila upp mig, och inte göra mycket vettigt alls. Firar mitt sommarlov med att äntligen boka resan jag och Emil alltid velat göra, till Berlin! Underbart att få spendera de dagarna bara med honom i en annan del av världen.
Den allra sista veckan kommer spenderas på Rhodos, och jag längtar så!
Hur jag ska spendera sommaren:
-
Läsa massor av litteratur
- Långa och tuffa springturer i naturen
- Ett flertal timmar i solen
- Berlinresa, och således...
- Återuppta min tyska
- Mumsa ett tiotal glassar
- Fira Emils tjugoårsdag
- Picknik i skogen
- Bilturer med tung bas
- Måla möbler
- Fika i Haga
- Hänga i Slottsskogen
- Mot Rhodos
= Låta kameran gå varm
 
I och med detta så kommer bloggen förhoppningsvis återupplivas. Den har vilat länge nog nu!
Ha en fin första juni!
 
 
http://www.telegraph.co.uk/travel/destination/article128328.ece/ALTERNATES/w620/berlin.jpg

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback