Vårtecken

2015-03-14 | 00:02:27
Tredje gången som jag åker till skolan för tidigt pga ostrukturerade tankar. Men det är bara shjysst om man får smita med en annan seminariegrupp, sluta redan kl. 9 (då man annars inte ens vaknat) och sedan ta en frukost/brunch i Haga som är Göteborgs egen guldkant. Solen skiner bäst på dem gatorna. Att jag kom hem och internetet lade av för flera timmar framöver och att en hemsk kollektivtrafikolycka skedde 5 min ifrån oss och att Emil undkom med 20 minuter är en annan vardag som man bara kan glömma.
Fick tillbaka monstertentan igår på första delkursen i samhällskunskapen och jag lyckades faktiskt. Trots att livet kändes vedervärdigt under den månaden och att jag aldrig har varit så djupt på botten, så blev den färdig och avklarad. Och det blir långsamt bättre, och soliga dagar har god effekt. Måste skriva något om psykisk ohälsa framöver. Det är pinsamt hur tabubelagt det visar sig vara.
Tog faktiskt med mig kameran idag och fotade vårtecken vid Hagakyrkan, och ljuset var på min sida alltså, precis runt 11 snåret. Där kan man gå varje morgon och absorbera.
Ska sova och sola bort hela helgen utan att känna skam.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback