Friyayaya

2016-04-02 | 20:17:27
Min fredag var solig men kylig i skuggan.
Så här såg den ut med honom som inte gillar att fastna på bild:
 
 
 
 
 
 
 
Lunch och ÅH så gott det var!
 
Tänkte ta en kaffe på Espreso House för att just sätta oss vid uteserveringen i solen, men så preciis när vi betalat så kommer det två filurer och "tar" "vårt" bord och en dröm krossades i mig och jag blev så hiiimla sur. Sorgsen över det som kunde varit. Ungefär samma känsla som när jag råkade vara lite för ärlig när Radiotjänsten ringde på, och jag fattade sen att det är ganska okej att man drar en lögn för just denna myndighet och jag kuuunde ha sparat dem pengarna. Sån därnt kan jag älta hur länge som helst. Men! Till vår förtjustning så blev ett bord ledigt och vi lapade sol tills den gick ner.

 
Gick till Zara och fixade oss förträffliga vårjackor. Förutom att jag associerar denna med just stridspiloten Poe Dameron i nya Star Warsfilmen trots att han inte ens har en sån här jacka.
 
Till min 21-årsdag
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback