Blue Stella

2012-12-16 | 21:18:03
 
 
 
Har haft mys-helg med ♥, innehållande snögubbe- och ljuslyktebyggande. Fick reda på matteprov-resultat idag. Helt sjukligt otroligt att jag var ett halvt poäng från A. Helt sjukligt otroligt. Jaja, men då vet jag ju att kunskap är överskattat och att det enda som krävs är lite självsäkerhet. Ska samla in det där lilla halva poänget i veckan så kan jag ha ännu godare samvete på lovet. Hoppas ni gillar den nya header också, julig och fin. ❄❆❦
 
Måste också tacka för alla fina kommentarer jag fått, ni är så fina människor ♥

Kommentarer
Kommenterat av: Marie

Ohh så fint pynt =D

Svar: Hihi, man får aldrig får mycket av det goda! ^^
Evelina

2012-12-19 @ 13:16:29
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback