Ingen kan ta mig, ingen kan ha mig

2012-12-28 | 00:38:37
 
Sitter hos mor i Göteborg med livet i paus. Det surrar från datorn så allt känns lite som i slow motion.
Kom fram till Göteborg på eftermiddagen efter misären med den fallne mannen med den brutna armen som det var synd om, och som räddades av busschaffören. Fint folk.
Har handlat idag. Köpt ganska mycket vackert. Hittade finaste påslakanet på Åhlens som jag aldrig köpte men som jag fortfarande tänker på. Till kvälls satte vi oss till bords; jag, pojkvän och bonus-syster och spelade spel, skrattat gott vilket var behövligt.
Imorgon beger vi oss ut, vi 3, på bio. The Hobbit. Tre timmar. Herre min jesus.
 

Kommentarer
Kommenterat av: Johanna

Så vackert! Har själv sett Hobbit idag. Vad tyckte du om den?

Svar: åh tack! Jag tyckte den var jättebra, värd att se absolut! Inte alls en dålig jämförelse med Sagan om Ringen! :)
Evelina

2012-12-30 @ 20:02:48
URL: http://bridge.blogg.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback