Overtake, oh my holy

2012-11-20 | 23:30:00
 
 
Trots att samhällsprovet var på en helt okej nivå så har dagen ändå varit en av de värsta någonsin. Ush. Ibland undrar jag varför jag ens går upp på morgonen. Som ni ser så prövade jag lite noise på de två översta bilderna. Jag har en rädsla för förnyelse i alla former, men jag vågade testa något nytt, härligt. Gillar det.
Sitter i pojkväns rum som dessutom fått sig en provisorisk ommöblering och äter lite gott. Mums.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag ser alla julreklamer, sluta tortera mig kanske vore något? Längtar till snö, julklappar, tomte, gran och bak redan.
Hade tänkt att träna idag, men känner mig svag. Vet inte heller om jag ska skratta eller gråta när jag ser alla "jag-har-gymmat-jag-är-duktig"-bilder. Ena stunden blir jag inspirerad, andra bara avundsjuk och ledsen.
Ush för sharing.
 
Btw ett tips om ni vill ha fler besökare till er blogg, tipsa om dem på Svenskasidor.nu eller Länkkatalog.net

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback