Speggi

2012-11-05 | 23:04:50
Hittade nyss möjligen världens snyggaste spegel med förvaring i, blir så besviken att jag inte hittade denna innan jag köpte spegeln jag har nu, då hade man ju haft diskret förvaring som inte tar någon onödig plats, superbra ställe att ha sina smycken bl.a så man slipper köpa små lådor där smyckena trasslar sig och o-ordning är garanterat. Kan inte låta bli att tävla om den hos Speggi.se, brukar aldrig vilja tävla om produkter men denna gången kunde jag inte hålla mig, störtkär! Om ni också vill tävla så gör det  H Ä R!
 
(Kunde inte älska mer att den är vit, just how I like it!)
 
 
Nu får ni se hur den ser ut "påklädd" av accesoarer, bilden är lånad av Hannalicious!
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback