Överraskningsfest

2013-04-21 | 22:32:01
Igår begav vi oss, jag och Emil till kommunens mitt för att umgås med några vänner, som ett minifirande till min födelsedag. Helt plötsligt får jag en ögonbindel i bussen och så gick vi en liten bit, när jag vände mig om så stod dem alla där! Blev så himla överraskad, haha och fånlog i säkert en halvtimme efter! När man firar vuxen måste man ju självklart fira med hatt på knoppen.Vi grillade, snacka goja och skrattade. Fick en present också, suuperfiiiin som jag visar imorgon. Och så sjöng dem med tårta och allt! Allra sist sände vi upp en khom loy (svävande lykta) som vi följde med blicken. Fin kväll som aldrig riktigt avslutades hemma hos Rebecca, vi satt uppe till 4 och pratade om bl.a Madeleine-mordet, haha? Försökte lösa det i vår övertrötthet. Mer eller mindre däckade klockan 6.
Tack ni fina, guld värda ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback