Room Deco

2013-04-22 | 19:09:21
Här har ni lite nytt fint jag fick i present. Huslyktan är av min syster, och mini-växthuset är ifrån vännerna!
Jag har suttit sedan jag kom hem, klockan 12, med körteorin. En aning efterblivet i och med att jag inte börjar förrän om 3 månader men jag är nog inte den enda som ersätter svåra "måsten" till lite mindre svåra måsten. Teorin kändes helt enkelt roligare än engelska rapport och det var det! Kändes inte som om man pluggade när man fick allt berättat och visat. Ett tips till alla er som ska ta körkort = Bonniers Trafikskola, helt amazing.
Det känns väldigt bra att Emil ska ta kursen samtidigt så att vi kan fokusera till 100% båda två och lära oss av varandra. Det lät lite cheezy.
Bara 2 dagar kvar till Stockholm och jag har ingen aning om hur eller i vad jag ska packa. Typiskt Evelina.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback