Summer 2013

2013-08-20 | 21:24:48
Ett år senare, ytterligare en sammanfattningsvis sommarbubbla!
 
 
 
Sommarlovet inleddes med pussar. Inte långt efter det firade vi 2 år på fin restaurang i fin stad, något av det godaste jag ätit! I början av juli fyllde Emil 18 år vilket firades med egengjord tårta och pub med vänner på kvällen.
Vi besökte kusten och tog fina kort i både Fjällbacka och Grebbestad.
Som vanligt spenderade vi många sommardagar i Göteborg, en av de gångerna gick vi på bio och på Liseberg.
Bad och sol på Ölmanäs strand med mor satt inte fel, fick nämligen lite pigment för första gången.
Sommaren närmade sitt slut, Kulturkalaset stod på schemat, vi besökte matmarkaden flitigt.
Sista aktivitet under denna sommaren fick bli The Sounds.
 
Det har varit en bra sommar med bra väder, jag och Emil fick gjort det mesta på vår sommarlovslista. Om jag fick göra om det så skulle jag umgåtts mer med vänner och kanske sola mer.
Men jag hänger inte läpp faktiskt, om mindre än 2 veckor ligger jag på en solstrand och mår toppen!
 
Hoppas ni hade en skön sommar!
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback