Ros kyss

2013-01-07 | 23:29:30
 
 
 
Jag och katt invigde det nya superfinaunderbara bed-setet inatt.
Nu känns det sorgligt. Eller bara inte äkta att jag kommer sitta i skolan imorgon. Man glömmer nästan bort på loven att man har ett vettigare liv än att vakna 12 varje dag och lägga tiden på ingenting. Men detta lovet spenderades ändå vettigt tycker jag, i Göteborg.
Idag blev det en fika med en återvunnen vän, fint.
Känns underbart att få börja med psykologi-kursen imorgon, som jag längtat!
Kanske gör en picknik imorgon med pojkvän på egengjord sallad, underbart.

Kommentarer
Kommenterat av: Mathilda ♥

Vilka fina och mysiga bilder! :)

2013-01-08 @ 16:37:36
URL: http://grahnforever.blogg.se
Kommenterat av: Anna

Åh så mysigt det ser ut! Varifrån kommer bedsettet? :)

Svar: Ohja det är det! Det kommer ifrån Åhlens! :)
Evelina

2013-01-10 @ 15:05:20
URL: http://daich.blogg.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback