Marinen

2013-09-19 | 21:16:49
Skolstarten har gått utmärkt med bra betyg från början, dock smått orolig över mitt gymnasiearbete.
Framförde mitt argumenterande tal igår om SVT. Kunde det nästan utantill men som vanligt pratade jag för fort.
Har fått ner en ljudbok till mobilen, män som hatar kvinnor. Enormt bra, underbart att kunna "läsa" överallt.
I mitt förkylda tillstånd så var det kanske inteen bra plan att fota ute i 1 timme, men vad gör man inte liksom, för er.
Har fotat ALLT jag fick hem från Grekland så det kommer lite sporadiska inlägg framöver.
Göteborg två helger i rad väntar, först besöka mor och sedan till bokmässan med fint sällskap.
Sitter i presens framför Hela Sverige Bakar och suktar pajer.
 
"Hon kämpade motvilligt att snurra den 2,3 meter långa marinblå halsduken runt sin späda hals. Aldrig att hon skulle klara sig utan den en höst som denna. Lockarna svajade och allt började hamna på plats."
Har en enorm suktan att få spela över tagenterna och författa mig. Försöker flitigt utöka mitt ordförråd.
 
 
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback