Lavendel accessoarer

2014-01-15 | 11:09:29
Nytt år - nytt på nytt.
Eftersom att detta året kommer bli väldigt händelserikt så behöver jag en almanacka för att avlasta mitt minne.
Också behövde jag ett nytt mobilskal. Jag har designat dem båda själv med mitt egna fotografi från i somras. En av mina bästa hittils. Ja, jag diggar det så mycket att det fick pryda två accessoarer.
Från Personligalmanacka och Önskefoto. Riktigt bra produkter!
 
 
 
 
 
Jag har även designat innehållet med egenvalda kolumner som tilltalar mig. Veckans att göra, veckans idé/mål/konstverk och veckans lista. I samband med detta tänkte jag göra något åt mina bristande färdigheter inom geografi, så hela världen fick pryda slutsidorna.
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: Annika

Oj, så fint :)

Svar: Tack! :)
Evelina

2014-01-15 @ 19:02:18
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback