Regementet

2014-10-09 | 22:33:17
Klockan slog 12:00 för cirka en vecka sedan och vi fick hämta ut nycklarna till vår första bostad.
Helgen gick åt till att packa upp kartonger, rundtur på IKEA x2 och allmänt fix. Jag anser nog att vi har fått iordning väldigt bra redan tack vare mycket hjälp. Väldigt nöjd med resultatet!
Väntar med några lägenhetsbilder tills helgen då jag kan fotografera i bättre ljus. Nu under min praktik är jag borta hela dagarna under dagsljusets få timmar. Men! Jag tog mig en rundtur i veckan och plåtade ett dussintals bilder på regementet här i Kviberg. En riktig lyx att bo så nära en sådan skatt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: Karolina

Hej!
Jag jobbar som fastighetsmäklare och ska lägga ut en omgivningsbild för Kviberg. Vi har en fotograf som ska ut och fota nästa vecka men tänkte höra om jag skulle kunna få låna en av dina bilder på Kvibergs regemente så länge?

Maila ditt svar till: [email protected]

2016-08-29 @ 15:18:53

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback