Tyghusvägen

2014-10-15 | 20:33:08
Äntligen har jag tagit mig tid att fotografera lite i lägenheten. 
Studierummet är mer ostrukturerat än vad det ser ut på bild. Fortfarande ett fåtal saker som ännu inte tilldelats någon plats.
Köksdelen är för det mesta aldrig helt "clean" så att säga. Det har inte fastnat så bra på bild.
Nu har vi bott här i snart två veckor, och trivs redan väldigt bra! Har ännu inte kunnat utnyttja det faktum att spårvagnen ligger nära, då jag cyklar till praktiken varje dag.
 
Får ta ett bladder-inlägg någon annan gång. I detta ges inte riktigt utrymme.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Observera att jag inte har ett självporträtt av egocentriska skäl, utan som provisorisk utfyllnad. Ett tomt staffli ser väldigt ensamt ut.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: Sansira

Alltså vilken supermysig och dunderfin lägenhet! är det verkligen en studentlägenhet? Aldrig sett en liknande studentlägenhet, helt underbar!!

2014-10-15 @ 21:07:10
Kommenterat av: Ella

Åh va fint! Är verkligen jätte sugen på att studera och bo i Göteborg efter gymnasiet, var det svårt att få lägenheten osv? Kram <3

2014-10-19 @ 15:02:31

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback