Only love is all maroon 🍁🍂

2015-10-11 | 20:25:25
Packa en vÀska, bestiga branta backar och etablera sig pÄ berg, prata om allt det jobbiga/viktiga/kÀnsliga/roliga/minimalistiska, Àta bulle och frysa om hÀnderna. Embrace yourself! Den bitande kylan anlÀnder. Vi pratar om att dÀr nere med spÄrvagnsspÄr och Röde Orm stannar vardagen, och hÀr uppe förblir det helg. SmÄ Àventyr.
Annars? Jag dricker för stora koppar te och Ă€ter för mĂ„nga satsumas och lĂ€ser lite för lite kurslitt, dĂ„ jag har blivit övermodig pĂ„ Ă€ldre dar och tĂ€nker att jag kan Ă€ndĂ„. Grinar nog kanske bara halva hemtentan denna gĂ„ngen 👏. Hylla det lilla! Har ju förresten klippt av mig hĂ„ret. Och nu var det ju pĂ„ riktigt. Gillar det starkt, sĂ„ det stannar.Texten ger möjligtvis intrycket av att jag chillar pĂ„ livet just nu. Det Ă€r korrekt. Spring i benen men Ă€ndĂ„ Europas vĂ€lfĂ€rd i hjĂ€rnkontoret.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite wunderbara tracks frÄn the Man from U.N.C.L.E - som vi sÄg för nÄgra veckor sedan!
 
Cry To Me -  Bert Berns & C:O
Jimmy, Renda se - Tom ZĂ© & C:O
SlÀnger in en favorit av Bon Iver pÄ detta - Flume

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback