Diversity

2016-04-23 | 19:43:20
Jag må åldras, men jag kommer aldrig sluta uppskatta att få presenter. Och jag kommer nog heller aldrig sluta älska att plåta saker.
Fick mest presentkort så att jag kan införskaffa mig sommarkläder. Sedan fick jag också en bärbar bluetooth-stereo som får mitt högtalarljud på datorn att låta som skräp i jämförelse. Dille på Spotifylistan Det svenska popundret - lyssnar NU via den lilla apparaten.
Av Emil, förutom Kent-biljetter (!!!!), fick jag också örhängen och det pimpigaste halsbandet there is, som jag aldrig vill ta av mig för att det är så rimligt! Diversity is the shit. Etnisk, kulturell och funktionell mångfald (bland många andra) är det enda rätta.
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta har han skapat själv via Mittnamnhalsband.

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback